Na slušné, ohleduplné a příjemné chování personálu.
Na přiměřené soukromí. Nikdo vás nemůže nutit mluvit o citlivých otázkách v přítomnosti dalších osob...
1) Na slušné, ohleduplné a příjemné chování personálu.
2) Na přiměřené soukromí. Nikdo vás nemůže nutit mluvit o citlivých otázkách v přítomnosti dalších osob.
3) Znát jméno zdravotníka, který se vám věnuje. Každý lékárník i farmaceutický asistent musí být označen jmenovkou s pracovním zařazením.
4) Na výdej či objednání léku dle receptu nebo vašeho přání, pokud je to možné.
5) Na návrh dalšího postupu (náhradní lék, odeslání zpět k lékaři apod.) v případě nedostupnosti léku (např. v případě ukončení výroby, registrace, výpadku apod.).
6) Na ověření a doplnění neúplného listinného receptu, je-li to možné, abyste nemuseli absolvovat další cestu do ordinace a lékárny.
7) Na poskytnutí základní informace o vydávaném léku.
8) Na srozumitelnou a přiměřenou odpověď na otázku o účinku, složení, užívání, nežádoucím účinku či vzájemném ovlivňování se léků.
9) Na zhotovení nebo zajištění individuálně připravovaného léku, případně informaci, která lékárna toto léčivo připraví.
10) Na svobodnou volbu lékárny dle vlastního uvážení.
Pokud se k vám v lékárně nechovají podle těchto pravidel, vyberte si jinou. Máte na to právo.
VYUŽIJTE ON-LINE PORADNU
Ptejte se odborných farmaceutů na oblast léčiv on-line. Rádi Vám zodpoví dotazy související se správným užíváním, dávkováním či (ne)vhodným užíváním léků či lékovými interakcemi nebo s dalšími tématy z oblasti lékárenství. Poradna je anonymní, pro rychlejší a co nejpřesnější odpověď je třeba vyplnit potřebné informace o Vás.